DÅLIG UPPDATERING



bilder: new york förra året, jag längta tillbaks så jag spricker

teknis vs bäckäng idag ( tävling mot två skolor här i borås för er som undrar)
bäckhäng tog hem segern, tyyyvääärrrr.

Resten av dagen har spenderats med älskling, och vet ni vad min första julklapp
är köpt, DUKTIGT. hoppas att du inte läser detta mamma, men ett par skor blev det! 

sedan åkte vi till min älskade morfar som fyllde år och sedan hem till mig igen, och
nu saknar jag honom sådär jätte mycket igen. Jobbigt

kameran ligger i ellens ficka, så blir ingen dagems, ne ni nu måste jag gå och sova,
ska först skicka iväg ett bedjande mejl til min lärare om jag får lämna in sv upgt på
torsdag istället, för tror ni har jag gjort den tills imorgon? NEJ! 

nu ska jag krypa ner under mitt tjocka duntäcke, God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Daria

snygga bilder

2008-12-16 @ 23:01:33
URL: http://dariacalic.blogg.se/
Postat av: Anna B

Håller med föregående talare. Snygga bilder!

2008-12-17 @ 21:20:19
URL: http://flashfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0