EN SKOLDAG, dEN SISTA PÅ TRE VECKOR, HÖR PÅ DET! DEN SIIISTA ÅH SÅ SKÖNT DET LÅTER







skoladgen var skön, några få lektioner bara mest lekar & film. Geografi filmen
gjorde mig så förbannad så jag vet inte vad, fyfan.. världen är sjuk.( en film om
hur man lämnar spädbarn på soptippen för att man inte vill ha flickor i indien &
kina) vart fan är mänskliheten? nog om det.

efter skolan blev det lite stan med ellen & cornelia, ( linda nu får det vara slut på
sjuandet vi saknar dig!),  efter ett tag träffade jag älsklingen, åkte hem till honom
en stund och nu sitter jag här, men pressen på mig att jag måste bli färdig med
sv inlämningen till imorgon, har inte ens börjat. bra hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0