FREDAGKVÄLL MED BABY

heeeeelg mammma mia var skönt!

ikväll ska jag och min älskling gå på bio, & han fick föresten välja och självklart blev det en action! men den verkar bra, & innan bio ska vi gå ut och äta, mysigt! vi har varit tillsammans i ett år och sju månader idag! grattis till oss älskling, bästa tiden i mitt liv!

innan idag så fikade jag med mina tjejor och sen blev det sterssigt hemåt igen! Och nu väntar jag på min lilla fis som duschar vilket tar 8 timmar..       ví ska köpa en bamsegodispåse, älskar sånna här kvällar!

också imorgon blir julmys med mina flickor i göteborg, mysigt mysigt & på kvällen pojken min :)

Sen har jag förstått att jag fått en del nya läsare, ville bara säga välkomna! :)

nepp nu ska jag låsa upp dörren till duschen med en smörkniv och säga att han får skynda sig, bubbis då..
ha en trevlig kväll everybody! 


Kommentarer
Postat av: Arnela

Jag är typ årets stammis på din blogg. fast jag kommenterar aldrig, tänkte att det var dags att göra det någon gång. Din blogg är bra, ja det var nog allt.

Kram.

2008-12-06 @ 00:58:02
URL: http://arnela.fashionblogg.se
Postat av: nathalie

Hej Hanna!

Du ligger nu ute på min blogg för att du fått ett hedersomnämnande eller vad man ska kalla det. Hoppas du blir glad!

/ Nathalie :)

2008-12-06 @ 11:28:57
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilken fin stil du har! :)

2008-12-06 @ 12:29:45
URL: http://modette.se/Alexandraaa/blogg
Postat av: svar till arniela

hejhej :) bara roligt att höra tacktack! :)

2008-12-07 @ 10:38:19
Postat av: Svar till natahlie

gulllllligt! tack tusen tack, sånt glädjer en!

2008-12-07 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0