LÄGDAGS NATTI NATTI

imorgonbitti blir det upp tidigt med min lilla sömntutan.. hihi
Vi ska ta tåget mot Gbg och gå på reaaaaaaaaaaaaan, härligt härligt..

och för att vi inte ska börja bråka om vilken affär vi ska gå till så har
vi helt enkelt bestämt att vi får välja var annan, smart va? SUPER

sen blir det nog också en mysig fika någon stans och en lunch såklart
nej nu vill jag att det ska bli morgon, så nu ska jag rulla mot sängen och även

OCH VET NI? systemkamera Nikon D40 är på rea 4000 kr och även En Canon
för samma pris nu låter jagsom värsta reafreaket, men va fasen när man ska
betala den själv så är varje kr billigare tacksamt  :D, Men jag kan fasen inte
bestämma mig det är såå mycket pengar.. Kanske ska forsätta fota med min
lilla digitalis? får sova på saken..

natttti god natttt

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså du gör själv som du vill men jag tkr dina bilder som du tar nu med den digitala blir kanonbra! :D

2008-12-26 @ 22:01:21
URL: http://emmahanuliak.devote.se
Postat av: Elin

Jätte kul med systemkamera, har en d70, tycker du ska satsa på nikon, dem är bra!

2008-12-27 @ 00:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0