MÅNDAG




så här såg jag ut idag, t-shirt (?), stickat, h&m trend, jeans, veromoda, kängor din sko!

& vet ni min lilla pudding ellen är med på elin klings blogg, hon är en av henns favoriter
på minoutfit.se tycker hon är värd de! puss på ellen! :)

jag skulle göra precis vad som helst för att du skulle sluta.. precis vad som helst
pina

föresten första dagen på länge vi inte har någon "måste göra läxa", så m kom hit
och vi kollade film,"vänner för livet" ! 

vet inte om jag håller på att bli sjuk? har ont i huvudet, halsen, öronen & magen, kanske
blir hemma imorgon? det vore skönt. fast då missar jag ju massa lektioner, som inte
alls är bra att missa.. jag börjar bli trött


fan ta dig

Kommentarer
Postat av: A

Fin fiin tröja! Hur mycket kostade den?

2008-11-18 @ 12:52:57
URL: http://amiyak.blogg.se/
Postat av: SVAR TILL A

tack tack, H&M trend 349 kr

2008-11-19 @ 13:18:20
Postat av: orney

SJUKT snygga jenas , visst äre du som har slitit dom? , skriv gärna hur du gjorde har ett par liknande dooog för dina jeans , sjukt snygga ! ;)

2008-11-23 @ 15:38:15
Postat av: Sva till orney

hejhej :), hm tacktack! jag köpte dom faktikt så! men bästa sättet att inet vå väven i jeansen att gå sönder(så att det inte bli hål) är att ta ett rivjärn! dom kommer trådarna fram, men det tar tid!:) lycka till!

2008-11-23 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0