TRÖTT

min helg har varit väldigt upp och ner om man säger så, fredagen spenderades med tjejerna, vi lagade hamburgare sedan åkte i upp till almenäs (en sjö för dom som inte vet det), men där var det inte roligt alls, så vi satta som packade sillar i pojkvännens bil, släppte av tjejerna istan, sedan kom suget efter glass= hanna och meho kör till drive in donken, vår gerj det! mitt på natten dessutom sen hem till honom och somnade (mysigt)! lördag morgon var vi ute och sprang, riktigt duktigt av oss:) sen åkte vi till stan, fick ett tråkigt besked men som ska ändras på helt enkelt, vi ska åka älskling. vi åkte hem till mig en stund åt glass sedan hem till honom och kollade fotbollsmatch (inte helt frivilligt), men han ville så gärna, så man fick ju ge med sig. Bubbis. sen somna vi och söndagen har gått åt till att irritera mig över ett musikprov vi ska ha imorgon och geografi läxa!  och städning av mitt rum.. hoppas ni haft en bra helg!  

det är väldigt mycker runt om kring nu..  bättre uppdatering imorgon. Godnatt

Kommentarer
Postat av: alva

Kan du göra kategorier i din blogg? Lättare att hitta och så då :)

keep up the good work!

2009-04-20 @ 13:27:35
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer resten av frågorna=)

2009-04-20 @ 16:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0