20:30



inte pigg idag precis, vilket ni kan se på bilden, vet inte men mitt huvud har känns tungt
hela dagen, hoppas det blir bättre imorgon! känns helt jätte underbart att det är helg imorgon

idag: jeans shortsen, dom nya från röda korset, t-shirt (?), farfarskofta, bikbok, lack kängor dinsko

nu ska jag gå och ringa pojkvännen och sedan ska jag vrålpllugga i en och en halvtimme

jätte kul att ni skriver vilka ni är, kul at läsa:) och era gulliga kommentarer, åh så snälla ni är!
alla ni andra som inte skrivit vilka ni är, gör det tycker jag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anni

alltid så snyggt!

2009-01-08 @ 21:15:02
URL: http://ara.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej jag heter amanda, är 18 år, och driver bloggen fashionhunters men min goa väninna nadja. jag tycker att du är assnygg! punkt.

2009-01-08 @ 21:53:48
URL: http://fashionhunters.blogg.se/
Postat av: Anna

Hanna jag har två frågor till dig. Hur lång är du och hur mycket väger du? :)

2009-01-09 @ 16:59:25
Postat av: Zahra

lite personligt att fråga sådär va ?

jättefin är du hanna

2009-01-09 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0