LITE SMÅTT IVRIG





här väntar vi inte en sekund.. va med mamma och hämtade alla resias tidningar typ..
sa jag att jag var glad föresten? bubbis -älskar dig.

var även och tränade på friskis och svettis innan med mamma, ett medelpass ni vet
tant gympan, men jag gillar det! imorgon blir det danspass med tjejorna

nu: plugga järnet eller? franska, engelska, matte, svenska yesyes
men har faktiskt redan börjat skulle bara slänga in en snabbis!

FÖRESTEN!
jätte kul att så många presenterar sig, fortsätt att göra det:) det är jätte kul att veta.. ni
måste vara några från borås också va? ingen som har presenterat sig här ifrån än
så länge:) ni kan fortsätta att skriva om er i detta inlägget eller i det förra om ni vill, jag vill

PUSS

Kommentarer
Postat av: isabella

du vet vem jag är och jag ringer dig i veckan :) kul att du och mehååå åker i sommar :) PUSS

2009-01-12 @ 23:06:08
Postat av: bella

tjo ja e från borås =)

2009-02-10 @ 16:31:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0