SÖNDAGKVÄLL

idag har jag verkligen pluggat, iaf ganska bra!
min älskling var här en trekvart innan också, FÖR LITE!
nu ska jag snart sova, är på dåligt humör.

och till er läsare, skulle vara roligare om ni började kommentera lite mer :)
om man jämför hur många läsare jag har så är kommentarerna ingenting.
snälla börja kommentera lite då,  så roligt att läsa era tankar-.
för just nu är det tomt på kommerntarer..
:) puss och godnatt sov gott allihopa

och jag tror jag bestämt mig vad det blir på bikbok, jeans västen för jag har inte råd
med allt, kollektionen är nämlingen inte den billigaste, men jag gillar den mest av
allt tror jag.. så får nog bli den, mumms.

Kommentarer
Postat av: lisa

Okej, här kommer en kommentar! Jag tycker du är svincool:) Mer dagens! Kram

2009-01-25 @ 22:07:20
URL: http://lisalej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag totalt älskar din blogg! Du kommer att lyckas, go girl!

2009-01-25 @ 22:30:06
Postat av: Anonym

Kan du inte köra en frågestund på bloggen snart? :)

2009-01-25 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0