TÄNKER PÅ ALLT UTAN FRANSKAN

jag ska inskaffa mig en kavaj lite längre, nedanför rumpan längd
en grå och en svart, hittade faktiskt (konstig nog) en fin på Gina tricot,
en grå med dubbel knäppning får se om den blir min i helgen.. think so.

jag ska även inskaffa mig ett par snygga högklackade skor.. tror jag!
och ett par söndriga jenas CHEAP MONDAY. också massa indiangrejer va.
och jag vill inskaffa mig massssvis av kläder föresten!

okej dette är om jag får ett jobb! annars lär det inte bli så mycket på ett tag..

donner sur = vetta emot ett sånt ord som man verkligen har använding för, JA!
tillbaks till franskan

Kommentarer
Postat av: Cornelia K

känner det med. typ nödvändigt.. aldrig. fatima kan köra upp sin baguette nånstans :D

och förlåt för att jag inte ringt ! har vart helt lost hela kvällen, men vi ses ju imorn:D PUSS BABY (L)

2009-01-12 @ 22:06:55
URL: http://corneliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0