LITE TEXT

igår var jag i göteborg med mamma, köpte en del grejer som jag inte hunnit visa än, är sjukt nöjd med allt, det kommer förmodlingen upp imorgon.. (:

Imorgon är det samling kvart över sju på skolgården vi ska nämligen åka på en liten härlig utflykt med skolan, göttmos.

Idag har jag och mina tjejer suttit i parken och haft det undebart, med musik och pizza.. sen åkte jag hem och tog det lite lungt, FYFAN VAD TRÖTT MAN BLIR AV POLLENMEDICINEN, någon mer sm känner som jag? efter en stund kom min underbaring till mig och vi sätte på "super sugen", våran favorit. Men sen var han tvungen och gå :( och nu sitter jag här och FÖRSÖKER PLUGGA.

hoppas ni haft en fin dag puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

halv åtta bby :)

2009-06-02 @ 21:20:48
URL: http://eclaesson.blogg.se/
Postat av: dena

jo man blir jättetrött av den!

2009-06-04 @ 21:46:53
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0