IGÅR




Kommentarer
Postat av: Fia

hjälp mig, hur kommer det sig att din kille gillade just dig? och hur tog ni kontakt i början va det du eller han? va det stelt i början lite pinsamt eller va det bara pang på.. hjälp mig snälla, ja gillar en men det känns som om han undviker mig vad ska jag göra är det jag som ska vara mer framåt? du får gärna fråga om råd av din kille :)

btw din blogg är väldigt personlig och du är väldigt inspirerande fortsätt som du gör! :D



hjläp mig snälllllla! :)

2009-03-04 @ 19:27:22
Postat av: edith

du är väldigt söt:) bra blogg dessutom.

2009-03-04 @ 21:27:27
URL: http://edithanden.blogg.se/
Postat av: svar

Okej då ska jag försöka hjälpa dig även om jag inte är någon expert haha..



Vi träffades på fest och ibörjan så var det inte direkt pang på, festen följdes senare med fika, göteborg, bio etc.. sen när jag var hemma hos honom det var då somvi kunde visa hur mycket vi tyckte om varandra eller nått. Haha förlåt men jag är verkligen kass på sånt här.. men han kanske är blyg? så va farmåt du var inte räddatt visa vad du känner..



(kanske bättre om du frågar ngn annan, jag är usel på sånt här)

2009-03-05 @ 20:00:46
Postat av: Fia

tack tack! det svaret betydde väldigt mkt :)

visar också att du lyssnar på dina läsare<3

men en fråga till, va det han eller du som tog intivativet, för som sagt här är det jag som tar första steget ochkänns som om han inte vill prata..?

kram

2009-03-05 @ 20:11:08
Postat av: Anonym

vart är den skjortan köpt? :)

2009-03-06 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0