MÅNDAG



& nej jag försöker inte få till ett såndär "bara benen&håret kort", utan skulle
böja mig för att ta kameran, då den blixtrade till helt enkelt


Det är kolsvart när jag nuför tiden går till skolan!
äcklig, enligt mig men lite mysigt äre ju också! Föresten för er som
inte uppmärksammat detta, så äre endast en månad kvar till jul, åh!

skolan idag funkade, alltid lika kul med mina tjejor liksom! men geografiredvisning
gick inte alls bra! nej fy tusan. men nu får vi istället se till att göra det bra på imläm.

förövrigt så ha jag kollat alla avsnitten på andra avenyn & visst hade jag rätt TONY &
KITTY!! <idag måste jag plugga matte, matte matte, prov på torsdag! usch usch..

saknar m, kom hit baby!
nepp nu ska jag gå ner, lax väntar hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0