ONSDAG- dagens händelser

haft en mysig dag med pojkvännen, jättemysig. Ellens självgående gräsklippare har tagit sig några tugg på min second hand kofta, haha! jag har köpt cykelbyxor och ännu en hoodtröja, den här gången med armar, jag har ätit glass med älsklingen  i parken. en händelse som borde inträffat som inte inträffade var-> PLUGGET. bra gjort hanna!

vet en hel del fina saker som kommer komma in snart och saker jag vill ha:
En benvit / biege kavaj. en badräkt från weekday. det kommer komma in en jätte fin tröja, typ kopia på alexander wangs tröja, den grå stickade med genomskillniga partier, den ska bli min ( kommer tyvär inte finnas i butik förens efter sommaren) men den som väntar på ngt gott väntar .... ah ni vet! ett chanel liknande linne från weekday. linne till från weekday. shortsdress från weekday ( någon som vet om den kommit in?). mocka jacka skulle absolut inte sitta fel det heller. och på MQ ska det komma in leggings med skindetaljer, jätte fin mc-skin-väst, jag menar det skulle ju inte sitta fel i garderoben.... ne sluta drömma nu hanna återgå till verkligheten, typ arbetet om olja, FUN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer svaren på frågorna? :)

2009-04-23 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0