HAR ETT PAR SAKER ATT SÄGA

i veckan har uppdateringen varit usel, det har varit mycket runt om, bland annat skolan. Herregud hur tänker lärare?
Jag har fått ett erbjudande från en av mina favoriter, att börja blogga på en annan sida, tror ni jag sa JA eller? Så snart kommer blogga att flytta och hoppas att ni hänger på.. berättar mer om detta sen...
Jag har fått sommarjobb, 4 veckor yeeees. Jag som trodde att det var omöjligt men ibland ska man ha lite tur!
Helgen har mest bestått av min boyfrieeeend, i fredags kollade jag på balen med tjejerna, sen åkte jag och meho hem en stund och i lördags jobbade jag fyra timmar, sen träffade jag m, vi gick och handlade mat med hans lillasyster och resten av kvällen var mysig.. också idag strålande väder eller? herregud, var på djurpaken idag med lilleboror, meho och hans lilleboro, hur mysigt som helst och nu dom kommande timmarna består av geografi.. jag orkar inte!!!!!!!!!!!!!!! har ni haft en fin helg? pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: j

var ifrån kommer den ursöta vita kjolen med spets? :)

2009-05-31 @ 19:34:14
URL: http://jenniepie.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du fått sommarjobb? :)

2009-05-31 @ 19:35:24
Postat av: lina

klart vi följder med dig

2009-05-31 @ 19:36:20
Postat av: Anonym

svar: kjolen är ifrån gina ´:)

2009-05-31 @ 19:40:46
Postat av: Sofia

hej, vart har du fått sommarjobb? :)

2009-05-31 @ 21:02:55
Postat av: Anonym

njaaa.. bara det inte är chic eller spotlife som är ursega att kommentera på o laddas upp segt :p

2009-06-01 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0