JULAFTON - GODJUL&GODNATT

nu är det julafton, som ett litet barn ska jag gå och lägga mig nu i hopp om att natten ska gå fort.. ska bli så mysigt imorgon, (idag), mormor&morfar, några av kusinerna, familjen och pojkvännen vid min sida, hela julafton! kan inte bli mycket bättre,,

alla paket är inslagna och ligger nu under granen och jag erkänner jag har varit och klämt :) imorgon blir det inte så mycket julmat utan istället skampi ( stora räker ) med vit vin sås etc.hur gott låter inte det? Senare ..kalleanka, tomten, spel och massvis av myys

vill bara önska alla en god jul
tycker man ska tänka lite extra på alla dom som är ensamma imorgon också, det gör vi iaf här!

Kram /h

Kommentarer
Postat av: sofie

Go Jul <3

2008-12-24 @ 13:33:43
Postat av: Cornelia K

LÅTER SOM EN MYSIG JUL HJÄRTAT!

2008-12-25 @ 13:00:27
URL: http://corneliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0