MONKI



Hade endast naturkunskap i skolan idag, alla andra lektioner var inställda! YES
så först gick jag elle & linda och fikade på orion mumms & mysigt, porren var sjuk
idag;(  iaf, sen åkte jag och mamma til göteborg, vi skulle bara åka dit en snabbis!
vilket det också blev., en och en halv timme, lite lagom!

Hade dessutom presentkort på monki, (200kr) så då slog jag till på denna mysen,
riktigt snygg! får bli min nya favorit att krypa in i på morgonen till skolan!
350 kr monki! (sätter in en bild senare) det är inte så mörk som på bilden!

resten utav dagen består nu av plugg, franska, engelska, ekonmi


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tröja! men ungefär hur stor är den?

2008-12-09 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0