TORSDAG









skolan idag, ellen var var "inte gilla håret efter klippning sjuk" idag, så idag var vi bara tre, oseriös dag med skratt som vanligt! härligt tycker jag, mycket roliga kort togs men dom tänker jag inte dela med mig av här inte..

vi skulle sitta kvar i skolan och jobba med geografi arbete men vilket inte riktigt blev så, jag märkte nämligen att allt vi skrev förra gånge är borta helt puts väck, ajdå, så det blir för mig att skriva om allt, förstår mig verkligen inte på skolans datorer, stenålder ju!

en snabb sväng på röda korset i 2 minuter hann jag med också, köpte faktiskt två saker, kanske visar sen!
idag har jag massvis av plugg geografi,franska,matte,engelska ..? orka

Kommentarer
Postat av: LINDA B

tyckte inte du att mina fotografibilder var fula? :P ser att du har laddat upp låset!

2008-11-20 @ 19:32:58
Postat av: svar till linda

tyckte ändå den var rätt tjusig:)

2008-11-20 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0