SVAR PÅ ERA FRÅGOR

vilka är dina favorit bloggar? svara på det senare!
favorit affär? weekday, hm trend mest iaf :)
vad tycker du är jätte fult, något om du aldrig skulle ha på dig dvs. ?  hm allt kan vara snyggt, nästan.. okej kanske inte typ röda slimade jeans med en rosa tröja till typ höhö
hur många besökare har du? det beror helt på från dag till dag, men mellen 400 och 1000
vad vill du bli när du blir stor? någonting inom mode / design. moderedaktör på en tidning är drömmen.
Tjänar du pengar på din blogg?
nej det gör jag inte..
Hur träffades du och mr M ? :D på en fest på påskafton såg jag min lilla prins
du verkar så kreaktiv (du syr etc) så då undrar jag varifrån får du alla dina idér och om du gått någon kurs eller liknande för att lära dig sy? mina ideér får jag av saker jag ser på folk/tidningar och så tänkar jag, men en sån kan jag ju sy och så gör jag det:), jag har inte gått någon kurs.. självlärd, delvis har mammsenl lärt mig lite:), men jag är inte den som mäter och nålar, det är överskattat enlig mig så ibland blir det inte så "rätt" sytt om man säger så! men man får helt enkelt pröva sig fram.
Hur träffades du och din pojkvän och hur ofta träffas ni under en vecka ungefär? på en fest på påskafton, som sedan följdes av bio, fika och myskvällar :) det beror på min skola, (han har gått ut gymnasiet och jobbar nu), men nu det sista har vi bara hunnit träffas på helgerna, vilket är skit jobbigt
Har du någon gång känt att ni inte är rätt för varandra? Alltså om du tvivlat någon gång? nej det har jag inte gjort, för mig är vi så rätt det kan bli!:)
Har du tips eller knep på hur man får ett förhållande att fungera? jadu.. var gulliga mot varandra, var ärliga, ha roligt, hitta på saker, skratta mycket, prata med varandra och lev för det ni har.. :)
Så som jag förstått är inte din pojkvän från Sverige? Eller vilket land kommer han ifrån? Bosnien:)
Jobbar du? Om inte, hur har du råd att shoppa så mycket snyggt? Njea.. jag jobbar i blenad, men inte mycket några timmar i månaden.. jag köper mest budget / second hand / syr själv.. jag får ju min månadspeng (typ som studiebidrag) dom pengarna går oftast till kläder, sen får jag det som är nödvändigt av mammi&pappi :)
Vad gör du när du har riktigt tråkigt? försöker sysselsätta mig med något..
Beskriv tre bra och dåliga egenskaper med dig? bra: snäll, omtänksam, ödmjuk. Dåliga: envis ( vilket kan vara bra ibland), SLARVIG och slarvig
Hur lång är du? vet inte exakt men tror jag är , 1,76
Hur kommer det sig att du och EllenC har så lika stil? vi har helt enkelt samma smak, vi umgås mycket och shoppar tillsammans, och offta hittar vi ngt som både gillar och då köper vi det, krångligare än så äre inte..
Vad tycker din pojkvän om din stil? han tycker om den!:)
Vilka är dina närmastevänner? min lillebror, Min pojkvän, Isabelle, ett dansgäng(bollarna), tjejerna i skolan(c,l,e,e,l, i) fredrica A och min kusin kusin emelie.
Hur ofta festar du? hm.. helt olika! ibland, någon gång ibland.
Är dina föräldrar skilda? nej
hur är du som person? jag är oftast väldigt glad och skrattar mycket, trevlig (oftast), jag kan inte se någon som är utanför eller någon som mår dåligt utan att göra ngt åt det men jag kan också vara väldig slarvig och ibland lätt föt arr överriagera på saker och ting..
Vilka kommer va dina nyckel plagg i din vår garderob?
mycket transparerat, ljusa och jordnära färger, mycket indian lite färg, JEANS SHORTS, trasiga jeans..
vilka affärer handlar du mest i? weekday & hm trend
är det snyggare att klä sig med märken och dyrt eller mer med stil och budget? det finns mer kläder i min stil i budget.. eller det finns skit snygga kläder i stilen som jag gillar i dyrt, typ acne.. men det är för dyrt för mig, så det får bli budget!

Vart får du din inspiration ifrån? folk på stan, bloggar, tidningar..
Och vad har du för bloggtips om man vill att ens blogg ska bli lite mer populär bland folk? jag har faktiskt ingen aning, uppdara offta.. mycket outfit etc , bjud på dig själv lite!
brukar du titta på din bulle där nere när du har kjol på dig? nej det brukar jag inte ellen.C, brukar du? ;D
vilken/vilka är dina bästa köp? min systemkamera & min mc imitation från h&m & iphone.
är du och din pojkvän lika varandra? hur är han? vi är både lika & olika, i humorn, sättet att vara och göra saker på är vi jätte lika, bara det att min bubbis är dock lite smartare och jag är bättre på praktiska saker:) Han är rolig, snyggast jag vet, bäst, tjockis, romantisk, ENVIS, sjunger alltid över allt och jätte söööööt listan kan bli lång..
vart ifrån Tunisien kommer din släkt, djerba? nopp från Sousse :)
det bästa respktive det värsta du vet?bästa: min familj min pojkvän min släkt mina vänner, resa och kläder/mode det värsta: mobbning, orättvisor, kalla männsikor..
Vad tycker du att man ska satsa på i vår? tex: färger, mönster ect- mycket jordnära färger, slitna jeans & jeans shorts, skinjacka, INDIAN go for it.     
Har du bra kontakt med dina föräldrar? ja det har jag, jag älskar dom mer än allt annat.
Vad tycker dina föräldrar om Mr M? :) dom tycker om honom jätte mycket, han är dessutom min lillebrors idol.
vart i borås köpte du franstyget? på furelunds! (KNALLELAND)
är nybörjare på "sy-fronten" och jag tycker det hade varit kul om du la in ett inlägg om hur du gjorde. det ska jag ha :)
Tränar du? isåfall hur ofta? :) innan dansade jag street & hip hop, men hinner inte nu:(  så ska börja på friskis!
Skulle du kunna visa hur du gjorde din frans t-shirt? absolut det ska jag visa :) super lätt
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?nej det har jag inte
Mer bilder på din pojkvän tack! varför? han är min :D
3 posetiva och 3 negativa saker om dig själv :D
Kommer beigea chinos vara inne i vår?
jag tycker inte att jag själv pasar i det som jag kommer nog inte att navända det.. men det kommer säkert vara inne i vår igen, fast inte lika stort som förra dock!
Vad är det bästa respektive det värsta som hänt dig? -
undrar hur du gör med ditt hår ;o) det ser alltid så bra ut!
gulligt sagt, tack :) jag gör aldig någonting med de typ.. sprayar lite i det ibaland, sover med en boll  ibland, plattar det ibland..
vilka umgås du med? Min pojkvän, familjen, min bästavän isabelle, mina hjärtan Ellen, Cornelia, Linda, EllenS, lovisa, Ingrid och aline tannaz karro  (allt för sällan nu förtiden)
Har för mig att din pojkvän är från bosnien (jag är själv därifrån) och där tillhör det inte kulturen att sova över hos varandra. Hur har det funkat för er eftersom ni verkar sova över hos varandra? jag vet inte, men för våra familjer har det aldrig varit något problem med att sova över hos varandra! :)
vad har du för humor? hel knäpp humor, tycker det är kul med skämt som baseras på att man gör någonting, som man inte kan "tror man kan", tycker det är skit kul med att spela stor bäbis med och massa annat!

skratta inte nu men jag fattar inte hur man länkar och ellen har försökt att förklara, få be henne hjälpa mig..
och när hon har hjälpt mig med det ska jag självklart svara på vilka bloggar jag läser.. :)

plus att jag tagit bort eller inte svarat på vissa frågor som jag tycker är lite för personliga!


Kommentarer
Postat av: ellen claesson

haha lilla gumman. du gör såhär: kopiera URL texten uppe i sökfältet (där du skriver hemsidorna osv), sen markerar du tex det ordet du vill ha länkat och så klickar du på kedjan som finns bland verktygen (står: skapa länk om du håller musen på den) och lägger in URL texten där det står URL. KLART!

2009-02-01 @ 17:53:07
URL: http://eclaesson.blogg.se/
Postat av: tzm

snoppen min, vi får se till att vi träffas oftare :) vi saknar dig!

2009-02-03 @ 16:56:41
URL: http://tzm.blogg.se/
Postat av: E

när skriver du vilka bloggar du läser?

2009-02-03 @ 23:09:31
Postat av: Rijalda

haha ohgud, har du lyckats behålla nycklarna i förvar på teknis hanna? :O Eller har du fortfarande femtio olika nyckelringar för att dom skall vara så stora som möjligt, "omöjliga o tappa bort? Hmm nja..? Haha:P.

2009-02-05 @ 21:07:24
URL: http://www.metrobloggen.se/Riialda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0