TRÄSKOR



dom fick jag av my love i födelsedagspresent, åh så fina dom är.

Kommentarer
Postat av: elin.e

jag har likadana

2009-02-26 @ 08:08:52
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Dom är superfina! :) hörredu, nu är jag på dig igen. vad har du för storlek på zebra byxdressen? :) den är inte tight i benen va, och över rumpan? ser iofs inte så ut.. men behöver lite hjälp. du kanske vill ta mått på den, runt det bredaste stället över rumpan liksom? :) haha vad dryg jag är!

2009-02-26 @ 18:24:38
URL: http://stallkrokensfinest.devote.se
Postat av: swopping!!

Swop It

lördag 14 mars

11.00 - 15.00

Ljud & Bildskolan

Lundbygatan 4

Knalleland, Borås



Inlämning av plagg

Lundbygatan 4

Knalleland

ons 11/3: 9 - 12

tors 12/3: 14.30 - 17.30

fre 13/3: 12 - 17.30

lör 14/3: 9 - 10



Är din garderob hemma överfull med kläder som inte passar, som du inte tycker om eller som du bara inte har använding för längre?

Då ska du ta med de plagg du inte vill ha (hela och rena såklart) till oss under någon av inlämningstiderna. Kom sedan tillbaka på lördagen, mellan 11 - 15, och byt till dig plagg som andra lämnat in. Det är självklart gratis!



Max 5 plagg/person. Kläder eller väskor.

Ej skor, underkläder, barnkläder..



Det blir en win-win situation: du blir glad, din plånbok blir glad, och du bidrar till en bättre miljö!



Detta är projektarbete som arrangeras av Rebecca, Alice och Erica som går på LBS i Borås.



Kom kom kom :)

2009-02-26 @ 19:00:08
Postat av: Emmeli

Jag måste bara säga att det är verkligen synd att du inte uppdaterar oftare. Du har stor potential av att bli en stor blogg. Jag kollar varje dag :)

2009-02-26 @ 22:23:37
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0