DANS DANS DANS DANS DANS DANS

imorgon ska jag ha dans för min klass, typ som en elevledd lektion, jag ska alltså lära
klassen en hip-hop/street dance på en timme och tio minuter, vi får väl se hur detta går..
idag har jag dansat mig helt svettig i mitt lilla rum framför spegeln PHU, det är jobbigt..
jag är en sån som alltid börjar i sista sekund med allting, så jag började på korografin
today, inte så smart, men nu så är den färdig, snart! EK08B förbered er på svettigt! ...

hoppas någon av mina söta små vänner vill vara gulliga och låna ut sitt fritidskort
till mig imorgon ( så min pojkis kan förlja med mig till göteborgs affärer,bella, ellen,
linda, cornelia, lovisa, sekely? (a) NÅGON MED FRITIDSKORT? hihi) puss på er.


Kommentarer
Postat av: Karro

GoodLuck hun!:D

2009-01-18 @ 23:55:46
Postat av: Cornelia K

och jag vet att du vet det, men värt att påminna om; tycker om dig i massor :)

2009-01-19 @ 17:51:23
URL: http://corneliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0