FRANS T-SHIRT

den här sydde jag här om dagen





antingen köper man en för 249 kr på bik bok
eller så syr man en själv, för 10 kr! :)

och på tal om BIKBOK, så har dom ju nu släppts sin jeans kollektion, och det är mycket jag är sugen på därifrån, mest sugen är jag på jeansvästen, dom lappade jeansen & jeans skjortan, och tightsen med nitarna på. hoppas det finns kvar till jag åker till göteborg nästa gång.

här är jeansvästen & nit tightsen




bild1 lånad från ellen.
bid2 lånad från sofis mode.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint! hur gjorde du det ? (:

2009-01-25 @ 11:09:10
Postat av: Anonym

Hur gjorde du den? Super snyggt!!

2009-01-25 @ 12:04:14
Postat av: Cornelia K

Honey! Saknar dig bamse-bamsemycket..

Hoppas du hade mysigt med familjen igår! Jag hörs jättegärna senare, är så mitt uppe i allt plugg nu bara men hör av mig sen! Tycker om dig i massor, PUSS!

2009-01-25 @ 14:26:17
URL: http://corneliak.blogg.se/
Postat av: SVAR HUR MAN GÖR

köp fransar c.a 2 m..

lägg kanten där du vill ha fransen ( som jag i sömarna på t-shirten)

ta en gamal t-shirt hemmifrån nåla på fransen och sy i kanten längst upp på frans

SVIN ENKELT! :) tada :D

2009-01-25 @ 22:16:23
Postat av: hanna

förjävla smart eftersom halva sverige snart kommer knalla runt i bikboks kollektion. som vanligt :P

2009-01-26 @ 02:15:12
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0