ONSDAG





första dagen i skolan är avklarad, det enda possetiva är tjejorna men i alla fall, var en rättså
kort och skön dag idag.. när jag kom hem hade mamma lagat min favorit mat, kyckling med
potatis i ugn och rödvins sås, jag tröttnar aldrig..

blev lite dumt innan när jag lämnade min väska som jag haft i skolan i pappas bil, det var inte
förens efter det gick upp för mig att mina läxböcker låg där i, så jag har inte kunnat göra ett
skvatt plugg vilket skulle behövas, men snart kommer pappsi..

jag var så duktig på idrotten idag så tyckte att jag kunde unna mig min varma choklad med
grädde och choklad sås.. nu har jag tänt ljus i hela rummer, saknar m som vanligt ne nu kom
nog pappa.. sicken tur!

Kommentarer
Postat av: hanna

ladda upp dagens outfit! :D

2009-01-07 @ 17:58:38
Postat av: svar

det kommer det kommer :)

2009-01-07 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0