TUNISIEN











om inte alla vet det så är jag halv tunisisk och halv svensk, rätt tufft ändå.. jag menar tänk så
många sommrar jag tillbringat i Afrika, okej inte på savannen direkt men ändå.. afrika!

jag har sånna otroliga minnen där ifrån som alltid kommer att stanna kvar, tunisien med emelie
( min kusin&bästa vän) -07 var för bra.. då träffade jag också linda & emelie som jag umgicks
med en hel vecka och lärde känna dessa helt underbara tjejer som jag än idag har kontakt med..

och släkten, min fina släkt, åh saknar farmor

spelar ingen roll en paradis ö thiland eller dubai, tunsien kommer alltid vara bäst för mig:) 
vill dit nu.. men får vänta (hoppas det blir på påsklovet med aline)

Kommentarer
Postat av: Anni

härliga bilder, får mig att längta ännu mer till sommaren! tufft att du är halv tunisisk! har du alltid varit så brun? haha :D

2009-01-12 @ 21:09:58
URL: http://ara.blogg.se/
Postat av: fridaerlandsson

Hanna! du är så sjukt snygg måste jag säga!Förövrigt, är jag en av dina trogna bloggläsare om man nu ska presentera sig. Här har du en Boråsare;D

2009-01-12 @ 22:46:45
Postat av: ellenS

du är så schnygg min tös :D btw, du blinkar igen på varje bild. haha sötnos!

2009-01-13 @ 18:21:33
Postat av: SVAR

anni..tackar! :) haha nej jag är så brun på sommaren bara!



frida, tackar:) du med snygging!



ellenS, och du är snygg min lillatös, jaag vet som alltid:(

2009-01-14 @ 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0